onsdag

sammanfattning av de senaste dagarna. i lördags var jag på stan med carrou, vi hade det väldigt trevligt ;) först åt vi o sedan gick vi på bio. vi drog vidare till haga o träffade andreas o rasmus, promenerade gjorde vi sen hem till andreas en sväng sen tog vi bussen hem. i söndags tog jag det lugnt hela dagen sen tränade jag på nordic, skönt! i måndags hade vi friluftsdag, jag o tessan pimplade men tålamodet tog slut o det var kallt så jag åkte hem. drog in till stan runt halv två, träffade maja o sedan tessan o vi tre gick runt o shoppade o hade det trevligt. senare kom min älskling in o jag följde med honom då han skulle klippa sig. ville inte att han skulle klippa av sitt fina hår, men det blev hur fint som helst, en skönhet klär i allt. sedan gick jag hem till maja, hon var inte hemma för att hon dansade. sedan gick jag till västhagen o tränade igen. igår var det först skola som vanligt,  sen stan o pussade på andreas en stund sen hem. efter 7 någongång kom andreas till mig, vi skulle plugga o det gjorde vi också lite men inte så mycket som skulle ha behövts! hihi. han åkte hem före elva någon gång. idag var det skola-stan med andreas-hem. ikväll är det top model, alltid veckans tv höjdpunkt! ;) sedan så har jag ett matteprov imorgon som jag måste plugga till, hualigen!

i måndags hade jag och andreas en månad :) någonstans måste man ju börja!
och vet du vad, det har varit den bästa månaden någonsin

image342

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0