slötisdag

(skrev igår kväll men det var nå fel så det gick inte att publicera inlägget)

Just nu är jag på ett sånt här humör att jag verkligen skulle kunna skriva ett huuuur långt blogginlägg som helst om saker som hänt det senaste året, för det är en sak som är så skrattretande, löjligt och falskt som det kan bli! Men det ska jag inte göra, jag ska inte heller bry mig om det längre, eller överhuvudtaget prata eller tänka på det. För det blir bara värre o värre, det tar aldrig slut, det blir aldrig något stopp! Det har man märkt tydligt på hur det pratats till mig från olika personer under en sån lång tid.

Nu sitter jag vid pappas dator, eftersom min har pajat sedan en vecka tillbaks och den är på lagning. Men det gör inte mig någonting i nuläget eftersom pappas bärbara är tusen gånger bättre än min. Nu har jag precis kommit hem från träningen, vi sprang rätt mycket men det behövs ju verkligen. Jag trodde aldrig jag skulle orka eftersom jag var helt slut i kroppen efter sista lektinen på skolan. Haha vad fult det var, slet inte speciellt mycket men skrattade o höll på så man blev helt slut. Körde innebandy, fotboll o basket två mot två eftersom vi knappt var nå folk alls. Jag körde med Risse o vi var verkligen bäst, haha! Roligt var det, som tusan. I tvåan kommer jag ha samhälle b istället för italienska, skönt! Jag kan verkligen ingenting på italienska, knappt ett ord- och då har jag ändå gått där i över en termin, hualigen. På friluftsdagen ska jag och jennifer pimpla ;) haha. Får se hur det går, har ju aldrig gjort det förut men vi ska se till o ha det riktigt mysigt o roligt ändå! =D hoppas på fint väder bara. Nu ska jag sluta skriva för annars kommer jag fortsätta hur länge som helst.

Saknar min andreas, han tränar två gånger idag så han kan inte vara med mig.
Jag är kär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0