sportlov

har varit en rätt jobbig vecka med pluggning, träningar o grejer. så det blev en rejäl lättning idag efter skolan då det äntligen var helg, och lov då ;) igår var det träning, sprang gjorde vi o körde även fys. känner verkligen hur slut jag är i kroppen idag efter det, haha. men det var skönt! sedan idag efter skolan träffade jag carrou, vi fikade o gick runt lite. nu håller jag på att göra mig klar, ska på bio med andreas ikväll :) MYS! vet inte vad vi ska se, men det löser sig.

innan jag träffade andreas var han inte riktigt lagd åt rätt håll,
tur jag fick honom att ändra sig ;) mahaha!

image345

Kommentarer
Postat av: MEP

haha trollet med den gula kepsen i ennu en pose

2008-03-05 @ 14:37:06
Postat av: emily

haha vaaa? xD

2008-03-05 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0