sundaaaay

Dagens humör: Happy face
Dagens mående: Förkyldningen börjar äntligen försvinna, skönt
Dagens borde: Göra klart ett hemprov
Dagens frisyr: Utsläppt, ovanligt va?
Dagens klädsel: tajta diesel jeans, vit lång t-shirt
Dagens planer: Plugga o slappa
Dagens vill ha: Andreas kisses
Dagens längtan: Pratat om hur mycket jag vill ha sommar hela dagen, så ge mig det tack
Dagens fundering: När skit ut vissa människors käft ska sluta flyga ut konstant
Dagens tråkigaste: Andreas förlorade sin match, vilket betyder att han kunde varit hemma med mig istället
Dagens roligaste: Mami är bra rolig ibland :)
Dagens middag: Åt på norrlandskällaren, oxfilé o fläskfilé med potatisgratäng, strips o bearnésås osv.
Dagens saknad: Andreas såklart. Och min pingla Hanna som är alldeles för långt bort

image334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0