a moment to remember

Vilken underbar dag. Började med att jag klev upp, tog en skön dusch o gjorde mig klar. Sedan kom Hanna o hennes mamma och hämtade mig. Vi åkte till birsta city, gick runt o sedan satt vi o åt en underbart god glass =D Sedan fick vi skjuts vidare till Skönsberg, såg en innebandy match där o satt med Rasmus o Cliff sedan kom även Johan och hans kompis o joinade oss. När matchen var slut efter mycket fula saker som hänt haha, så åkte jag hem o åt sedan vidare till Hanna. Resten av kvällen såg vi på film med Linkan Alex Rasmus Cliff och Hanna såklart. Det var trevligt, även fast man inte riktigt följde med i filmen och förstod den, haha. Sedan gick jag Linkan Cliff o Rasmus därifrån, Jonas kom o hämtade mig eftersom han var så snäll o ville skjutsa hem mig =D Så sa hej då till Linkan som bodde några meter därifrån sen skjutsade han hem oss andra. Det har varit en riktigt bra dag! och nu ligger jag är här i min säng hemma, är på riktigt bra humör, riktigt glad är jag men det är ju inte så konstigt.. :) underbarttttt

image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0