alla fattar utom du

det har varit en bra helg. i fredags var jag på stan med carrou o vi fikade o myste till det, sen åkte jag hem o såg på film, och den var superbra! igår klev jag upp o åkte in till stan med carrou, vi shoppade, drack varmchoklad på ett mysigt fik o hade det roligt =D sen åkte jag hem, efter ett tag kom ludde gumme och ångman hem till mig. vi satt här o efter ett tag kom sanna :D senare kom även maja och carrou, vilken samling av älsklingar det var hos mig =D wie. sedan efter många timmar här så drog vi in till stan, grabbarna drog på kebabcity o jag o mina bästa älsklingar gick på max. åt glass o drack dricka gjorde vi, hihi. sedan fick jag o carrou skjuts hem till mig, vi åt popcorn o såg på film o sen sov vi. imorse vaknade jag av sms runt halv två, då klev vi upp åt frukost sen efter ungefär en timme åkte carrou hem. resten av dagen idag har jag städat lite, packat och ätit gott. imorgon börjar skolan, känns lite jobbigt faktiskt nu när man vant sig att sova ut på dagarna och vara uppe hela nätterna men det ska väl fixa sig efter ett tag. har saknat mina vänner så de ska de bli skönt att träffa igen =D en negativ sak är ju att hanna är i sydafrika, så hon kommer inte vara där men hon kommer väl nästa vecka får jag hoppas. nu ska jag äta hallon som blivit min stora passion för tillfället (h) mums. sen ska jag försöka göra min hals frisk för jag vill komma igång o träna snart också, vi har ju ny tränare o grejer :o längtar till sommaren då man kan spela fotboll uuute, det är så mycket bättre! =) ciao

"den enda anledningen till att någon hatar dig,
är att de skulle vilja vara precis som du"
.. ha-ha

image290


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0