andreas ekman lindqvist

.. min pojke det!

igår var jag först på skolan. dagens roligaste var ju lätt när vi skulle läsa upp en "dikt" om man ens kan kalla det, elsie sa efter oss allihop som läste den vackra dikten som endast bestod av ord som "åååååh, ohnej, ajaj" om och om igen kom de, så fult. o när elsie repeterade fel ord o tjöt rakt ut, ja man visste inte riktigt vart man skulle göra av sig själv för att man skrattade så mycket. efter skolan drog jag hem, sov lite sen hoppade jag på tvåan till stan o min sötnos hoppade på i stan o vi åkte vidare hem till honom. var där hela kvällen, mysigt roligt underbart!:) sen fick jag skjuts hem utav hans pappa runt halv elva, då satt jag vid datorn sen slumrade jag. idag har jag bara varit på skolan, var på rätt knepigt o dåligt humör där ett tag men de gick fort över. sedan åkte jag hem o ikväll har jag haft träning i den "stora" gympasalen i bredsand, vi körde fys. det var jobbigt men skoj ändå! det blir ju till vad man gör det, o jag o amanda hade inte en tråkig stund haha! =D nu ligger jag i sängen o tänkte stänga ögonen om ett tag, eller när jag blir trött! :) CIAO

image313
black girl ;)
i cypern

Kommentarer
Postat av: sannaaaa

BREDSANDS GYMPASAL

2008-02-02 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0