bara för att jag har rätt tråkigt

vad gör du nu? jag ligger i min säng o kom precis hem från skolan
vad har du gjort idag? varit i skolan, haft lite lektioner o sen har jag bara varit hemma en stund
vad gjorde du igår? jag var först hemma o fixade o donade sen åkte jag ner på stan med hanna på kvällen o fikade på waynes coffee
vad drack du senast? vatten tror jag, på lunchen
vad heter senaste låten på dina mottagna filer? spår 7, någon dålig rap låt serre skickade x)
vad är senaste bilden på dina mottagna bilder? en bild på linkan :)
vad saknar du? jag vet inte, men värmen skulle behövas nu
vad längtar du efter? sommar, eller vår åtminstone. blir tokig på den här kylan :o
vad vill du just nu? jag vet inte, äta! :D
vad har du på dig? tajta höga jeans, linne, kofta o gostoffler =D
vad har du för färg på ditt påslakan? mörkgrönt
hur många är online på din msn? 167 stycken
vem hade du msn konversation med senast? linkan
vem pussade dig senast? ;)
vem kramade du senast? hanna tror jag
vem fick du sms av senast? linkan
vem ringde dig senast? pappsen
vem såg dig gråta senast? det är frågan det, didrik kanske x)
vem pratade du senast med? papii
favorit låt just nu? jag vet inte alla möjliga =D
hur mår du just nu? jag mår bra jag, skön känsla i kroppen liksom =D
hur mycket är klockan just nu? 16.54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0