cup

igår var det en lugn o skön dag. började med att jag vaknade utav massa småpluttar som sprang runt i huset, wilma hade barnkalas o jag steg upp o hjälpte till lite med det. gjorde massa lekar och ja, det var faktiskt roligt (: barnet i mig kom faktiskt fram rejält, jag hade roligare än småbarnen tror jag. sedan tog jag mig ett varmt bad, slog på en film o låg o såg på den. var väl mysigt men hade kunnat varit bättre, synd min älskling inte var hemma! la mig runt tolv, slocknade direkt. idag klev jag upp jättetidigt, åkte till nordic o första matchen började runt nio. det blev oavgjort, sedan blev de bara värre o värre- två förluster! hua vad pinsamt, trodde det skulle gå mycket bättre än vad det gjorde. men vi har ju trots allt inte tränat tillsammans så länge, varken med det här laget eller med den här tränaren :) så det ska väl fixa sig snart hoppas jag. sedan har jag bara varit hemma o slappat jag, o det tänker jag fortsätta med nu.. ciao =D

image305image306

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0