det spelar ingen roll hur sakta eller snabbt vi går huvudsaken vi går tillsammans

tog bussen in till stan runt åtta, maja hoppade på den o vi åkte vidare till haga. linkan mötte oss o vi gick till hans kusin där lite annat folk var :) det var en riktigt mysig kväll tycker jag, blev mycket skratt o sång, man blev ju helt tårögd eller vad säger du maja? helt underbart, min älskling var så duktig o underbar! jag saknar honom, jag vill vara i hans famn nu, där trivs jag bäst.. åh! finns inget bättre än att sitta o titta in i hans ögon, jag lovar. a.e.l

image304
han är min prins :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

glad för din skull gumman!

2008-01-26 @ 12:31:12
Postat av: Anonym

Je pense à toi ma chèrie!

2008-01-27 @ 00:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0