fredag

min skoldag var bra, det första jag såg när jag kom in i klassrummet på morgonen var att hanna var tillbaks =D äntligen säger jag bara, wie! var med henne i stort sett hela dagen på skolan som vanligt, kollade på massa nollningar o sådär haha. slutade runt halv två, jag åkte hem o satt vid datorn o smsade samtidigt men slutade med att jag somnade framför datorn mitt uppe i ett sms med mobilen på magen, snyggt ;) sedan har jag käkat en bit pizza nyss o eftersom alla är tråkiga ikväll så hittade jag min vän petter som jag inte varit med på länge, så jag ska över till han en sväng snart =D sen blir det hem o sova. imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska vara med hanna o hitta på något eller så blir det väl något annat, får se vart vinden bär! ;)

image299
den här veckan och helgen hatar jag
min älskling, för hon har inte tid för
mig. kärlek till dig idiot <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig. ser du, jag läser tillochmed din blogg! lr ja, kollar lite halft ;)

2008-01-30 @ 18:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0