i'm holding you closer than most, cause you are my heaven

Igår efter skolan gick jag o hanna o käkade på stan, det var gott o trevligt! Sedan åkte jag hem till mig, tog det lugnt, sov litegrann o sådär. Runt åtta tiden åkte jag till sporthallen o väntade på hanna där ett tag medan hon tränade, sedan åkte vi hem till henne. Började med matlagningen, och Linkan kom förbi och vi tvingade i han lite av våran "goda" men ändå välgjorda mat ;) Sedan gick vi ner o kikade på film, pratade o myste! :) Runt halv två gick min plutt hem o jag o Hanna gick o la oss. Imorse klev vi upp runt halv nio, gjorde oss klara sen åkte vi till skolan, hua vilket snöväder det var! Men vi klarade oss ääända till busshållplatsen o sedan till skolan. Var en rätt dryg dag fast med mycket skratt och tokigheter =D Alla, minst sagt jag- var på världens bus/dryg/sprallig humör. Men det var roligt, stundvis! Sedan gick jag på stan med Jenny en sväng, köpte en present åt min lillasyster som fyllde hela 7 år igår! ;) sedan åkte jag hem, åt, bytte om och åkte på träning. skönt! Men nu ska jag fortsätta med mitt nördande har inte tid med det här ;) föresten fick man sig en stor besvikelse nu när man kom tänka på att vi inte har sovmorgon på fredagar längre utan nu börjar vi halv nio istället plus att vi även slutar senare, men tack för den ändringen ^-^ men en liten lista om min händelserika dag kommer nu..

Dagens händelse: Tränade, det gick bra, det var roligt.
Dagens klädsel: Mörkblåa tajta jeans, grått linne och kofta
Dagens roligaste: Det var mycket roliga saker idag så jag vet inte vad jag ska välja
Dagens tråkigaste: Att vi var tvungna att gå på mattelektionen nu när man att van att slippa
Dagens låt: Colbie Caillat - Realize
Dagens snällaste: Hanna!
Dagens godaste: Fikat med jenny på stan, mums!

If you just realize what I just realized,
Than we'd be perfect for each other,
And we'll never find another.
Just realize what I just realized,
We'd never have to wonder...

image301

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0