nyårsafton

 nyårsafton i år blev lyckat =) det blev iallafall ingen städning flera timmar innan tolvslaget i streck som förra året, även fast jag hade roligt då också, vissa förstår varför :) efter att jag varit på njurundarevyn idag för andra gången så kom carro (åhlund) hem till mig, vi gjorde oss klara, fixade våra hår, tog på mig min mörkgröna klänning sedan stack vi till sallyhill. det var rätt roligt där, ganska mycket folk o trevliga var de också så det var ju ett plus =D runt halv tio stack vi till södermalm ett tag där vi spelade roliga spel och sedan vidare ner till hamnen runt halv tolv. precis när jag o carro träffat på petter o arvid så drog vi till världens vurpa som jag verkligen känner av nu, blåmärken fulla knäna känns det som, o stackars carro som jag råkade dra med mig ner i vurpan blev ju alldeles blodig :o usch då, men vi, hårdingar som vi var ställde oss upp o fortsatte pallra oss till hamnen. där träffade jag o kramades o pussades o skrattade med massa olika goa vänner, helt underbart var det! =D träffade folk man kände hela tiden o det var sån glädje överallt, haha. dock hade jag lite störd minnesförlust eller vad man ska säga så jag gick runt o sa "grattis" o "god jul" istället för gott nytt år, men de förstod nog vad jag menade! ;) efter det drog vi till elin o var där ett tag sen nu kom jag hem för ett mini tag sedan, gick hem med joel o christoffer o en till liten propp som bor precis vid mig =) har nyss ätit lite o nu ligger jag o väntar på att min kära mor ska komma hem så att jag kan få lite ro i kroppen, tycker inte om att vara ensam när det är mörkt i lägenheten, hua. men hon kommer nog snart, så jag ska nanna nu! ha't bra, nu är det 2008, nytt år och nya tag. jag har bra nyårslöften, som jag kommer hålla och det kommer göra att det kommer bli så mycket bättre :)

image285
viktor på nyår förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0