Andreas in da house!

Tjabba!

Tänkte bara ge den dagliga rapporten som emily brukar skriva här. Hon kommer nog lägga in nåt själv sen men vafan, jag fick första ordet för dagen.

Emily Jonsson klev idag upp med den ståtligaste morgonfrillan världen någonsin skådat. Eftersom vi stolt kan säga att vi är extremt trötta människor måste vi varje morgon ligga kvar i sängen flera timmar och meditera lite innan vi kliver upp. Men när vi väl klev upp käkade vi kanske den godaste frukosten på länge, toast och yoghurt.

Denna underbara start på en underbar morgon förgylldes av Mats "Da man" Jonsson aka Emilys Far visade filmer ifrån hans tidiga musikkarriär. Tidigt 80-tal var det och Mats band spelade nåt funkaktigt punkrockspop och da man sjung ju såklart. När vi njutit klart av denna upplevelse och lyssnat på deras största hits lämnade jag (Andreas) emily hemma då jag skulle spelar lite golf på skottsund. Emily stannade då hemma en stund och gjorde sig iordning och peppade rejält för en lagfest som skulle äga rum på gumsekullen. Nu sitter jag och väntar på min solstråle till flickvän som sitter på den där lagfesten. Ska väl sitta och klinka lite på mats gitarr nu och leta efter filmer vi kan se sen när emily är hemma igen. En resumé av lagfesten kommer när emily kommit hem. :)

Skönhet har ett namn, Emily. 


Kommentarer
Postat av: Andreas.

Skönhet har ett namn, Emily.

2008-07-12 @ 19:32:31
Postat av: Hanna såklart

Emily min underbara! Världsfin bild =)

2008-07-14 @ 23:00:43
URL: http://www.st.nu/blogg/hanna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0