åska

igår spenderade jag min dag med min älskling. det blev först en tur på birsta, det enda jag köpte var ett linne på monki sedan åt vi också. åkte därifrån ner till stan, satt på coffee house o fikade med emil o patrik! sedan drog vi oss mot gif matchen, de spelade mot gais o matchen slutade 1-1 ^_^ giffarna var värd att vinna, fast så skulle jag såklart säga även om de spelat dåligt eftersom jag är ett sånt fan =D det var jättehärligt väder, så efter matchen åkte jag o andreas runt lite. vi åkte till kyrkogården i haga, gick till både min farfar och bobbo's grav. det är jobbigt att känna sån saknad :( sedan åkte vi hem till andreas och åt pizza, sedan kollade vi i mitt hår. min lillasyster har nämligen fått löss, som jag kan lova er är bland de värsta jag vet. jag har sån fobi för det, när andreas mamma ingela kollade i mitt hår fällde jag en tår, jag är så rädd för sånt där! men som tur var hade jag ingenting (y) tack o lov! andreas hade inte heller, jag menar, hade jag haft hade ju han haft ;)

idag har det varit en slapp dag! jag har förflyttat mig från mor till far, packat o packat upp, o nyss varit på jesse's kiosk o ätit glass med wilmis. det började spöregna o blixtra så min lilla pärla blev rädd, samma sekund kom pappa som förstod att sina små barn blivit rädda.. hehe! nu ska jag städa upp lite här, sedan vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. imorgon på dagen ska jag iaf in till stan med wilma, blir nog att jag drar med mig ett klädesplagg eller två hem.. FAST jag måste spara pengar till stockholm, så egentligen borde jag inte shoppa. Men det kanske är lika bra så min älskade pojkvän slipper följa med mig i varje butik i stockholm ;)  jag längtar tills på måndag, för då åker vi!


jag längtar tillbaks till paradiset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0