barista

Jag är trött, jag ska snart sova. Igår natt såg jag på herkules (VI såg på herkules i två minuter men min man slocknade), jag såg hela filmen och den är ju hur bra som helst! =D idag åkte jag ner på stan runt ett o träffade hanna, det var riktigt skoj. vi shoppade massa o satte oss på det nya fiket "barista", skitsött o trendigt ;) sedan träffade jag andreas, vi åt en matbit på stan o sedan åkte jag hem o har bara slappat. nyss har mathilda hjälpt mig hur jag ska göra om på mitt rum, det blir nog bra när det blir klart hoppas jag..

En sak är jättekonstig.. Varje gång jag ska köpa godis, då blir det 20 kr?! VARFÖR.. jag blir rädd, helt seriöst. Jag skrattade åt det de första gångerna, men efter 25 gånger är det inte roligt längre. det hände igen i söndags, och jag vill aldrig mer köpa godis efter det. Både andreas o jag tappar hakan varje gång, vad är det för fel. big problem :) imorgon ska jag kliva upp halv sju så nu ska jag sova. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0