båttur

Oops, det blev visst ingen uppdatering när jag kom hem från lagfesten som min man lovade er! men ni överlevde nog. Det blev massa mys o godsaker framför en film istället =D Men lagfesten var rolig iaf, massa lekar o god mat o roligt sällskap, yey! jag, sandra, jenny och therese var i ett lag "j.e.t.s" och vi var grymma. jag o sandra på ägg kastningen, vi kom tvåa o stackars sandra fick ägg över hela sig.. men roligt var de o vi kämpade som nå dårar =D


 
igår var det en lång dag, men en bra dag. jag o andreas såg på "liar liar" när vi vaknade, nog världens bästa film älska jim carrey. sedan klev vi upp o åt lite sen åkte vi ut med pappa på båttur. det var första gången jag åkte med våran båt, har sovit i den flera nätter i hamnen men aldrig åkt ut med den. jag somnade direkt när vi började åka, blir så trött av ljudet från motorn o så =D mysigt. älskling körde o vi åkte förbi många fina platser, sedan efter nån timme åkte vi hem sedan vidare till armsjön till deras stuga o firade andreas faster. åt riktigt god mat, o bara tog det lugnt :) sedan sov jag hos andreas, kom precis hem därifrån nu o ska snart åka o jobba o slita, men det blir nog näst sista dagen jag jobbar..

om två veckor åker jag o andreas till stockholm, vi bokade igår :) det ska bli mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0