byberget

Jag säger precis samma sak som jag gjorde sist jag var ute på vift på obekväma ofräscha platsen bergafjärden med skolan- GUD vad skönt att vara hemma. För er som inte visste det åkte jag igår morse till byberget med mitt lag. Körde två träningar igår, åt lite Ogod mat och sov. That was it! Idag har vi tränat två träningar också. Kom hem för någon timme sedan, nu slipper jag det bruna vattnet, grislukten o den äckliga maten. istället har jag mumsat i mig massa jordgubbar! =D fast lite roliga saker hände ju på lägret, så det var ju inte totalt värdelöst som det hitills har låtit som. Nu är jag trött och har ont i huvudet, så nu ska jag stänga mina ögonlock! god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0