gatufestens slut

Nu är gatufesten slut. Jag varken skrattar eller gråter eftersom att det inte var sådär superroligt i år, men jag hade inte förväntat mig det heller. Det var iallafall roligt att umgås med folk, åka karuseller och se på artister. Jag gick med andreas, rasmus o per för det mesta men på lördagen gick vi med carrou också! Sovit hos andreas hela helgen, och vi har haft det supermysigt :) dragit med han på stan o shoppat lite har jag också gjort, synd bara att min älskling är världens sämsta smakråd ^_^ han tycker allt är fint.. nästan! Jag fick med honom att åka karuseller också, ALLA han känner blir förvånade eftersom han inte åkt på 10 år, men jag fick med honom =D o det tänker jag vara förevigt nöjd över eftersom många försökt men inte lyckats.. he-he! vi var även inne på krogen en sväng igår, haha! skulle träffa mamma också sa hon på skämt till vakten att hon ville att vi också skulle in, och då kom vi in ;) haha. Så vi var där inne, men vi drog ganska fort därifrån till gatufesten igen =D  sedan åkte jag hem till andreas o sov medan han städade hela natten på gatufesten, men på morgonkvisten kom han hem och gosade med mig. idag har vi bara tagit det lugnt på dagen, sedan har vi sett gif match. det blev 0-0 mot malmö, giffarna gjorde ett mål som blev bortdömt o hade tusen målchanser, malmö missade en straff (pinsamt att den gick flera meter över målet). nu tänkte jag stänga ögonen snart, jag ska upp o jobba imorgon. börjar klockan åtta, slutar klockan tre.

Förresten, det hände en liten lustig sak i cypern. Jag o maja satt o pratade med en svensk (första gången vi pratade med johan som vi umgicks rätt mycket med där). Och då sa vi att vi var från sundsvall o då sa han "jaha, känner ni... pontus engblom?" världen är allt bra liten :o då sa jag att vi går i samma klass. och nu är två i min klass (han o silfver) på samma ställe som johan, på landslags läger tror jag i halmstad. ja, världen är bra liten o nu har jag fått det sagt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0