onsdag- gatufesten

de senaste dagarna har jag jobbat o varit med andreas. iförrgår efter flera timmars stress på jobbet åkte jag in till stan o åt i ett tält med andreas o hans familj, det var mysigt o gott =) sedan åkte jag hem o sov, klev upp före sju igår morse, åkte o jobbade i värmen tills klockan var tre då åkte jag o carrou in på stan o shoppade. jag köpte nåt linne, klänning, trosor lite smink o annat som behövdes =D jag känner mig lite rik nu för en gångs skull, och jag har inte ens fått lönen än! WIHO. runt sex tiden igår åkte jag hem till andreas, åt lite där efter att inte ha ätit en smula av något på hela dagen. sedan tog vi en dusch o åkte ner på gatufesten o var där hela kvällen. andreas skulle jobba där halv 2-4 på natten o städa med sitt innebandy lag, så jag åkte med hans mamma hem till honom o la mig o sov. när jag vaknade hos han imorse så hade han redan åkt iväg på sitt andra jobb, som började 7 :o sjukt hur killen orkar, speciellt jag som smittat ner han så han är riktigt sjuk nu. tycker synd om honom :) nu ska jag ta mig en dusch, ta på mig min söta lilla finnerödja tröja o bege mig bort mot kvissleby för att sälja jordgubbar. jag hoppas det bara är svenska jordgubbar idag o inga tyska, jag blev nämligen bemött av en tyst som trodde att jag kunde tyska bara för att jag sålde jordgubbar från hans land ^_^ det enda jag förstod han sa var hitler.. :o efter jobbet blir det gatufesten, jag är peppad! sa jag att jag hade ögoninflammation? det är faktiskt lite synd om mig också :( PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0