sista jobbdag

Jag kan sammanfatta mina senaste dagar med tre ord: Jobb, Andreas, Maja. Så har jag spenderat alla mina dagar :) Vi har varit på bio, och haft det mycket trevligt. Jobbet blir bara tråkigare o tråkigare, men det är ändå inte tråkigt. Jag tycker faktiskt det är ganska skoj att sitta där även om det är 6 timmar, man får prata med mycket folk o tänka över massa saker. Det tycker jag är bra :) Plus att jag tjänar pengar på det, jippie! Har varit med maja rätt mycket nu sen hon kom hem från seglings turen, vi hade mycket att prata om eftersom vi inte träffats sen vi var i cypern. Hon kom hit i förrgår o hon, jag o mamma satt o pratade om allt, "beauty pretty och sexy" var samlade =D (engelskmännen kallade oss det, jag var beauty, maja var pretty och mamma var sexy ^_^) jag satt o tänkte på jobbet igår, och de värsta förolämpningarna vi fick i cypern var lite roliga. TVÅ stycken killar frågade mig o maja när vi var ute "Kom ni igår eller?" NE, då hade vi varit där 6 dagar o skulle hem dagen efter.. Så bleka var vi enligt de. Sedan var det nån äcklig människa som försökte få kontakt med mig, jag iggade o det jag fick tillbaks då var "Oh fucking russian girl" Han tyckte jag såg ut som en ryss :o och ryssarna där i cypern var de mest otrevliga. Så tack för den! Vad är det man brukar säga- What happens in ayia napa, stays in ayia napa! Jaja, nog om det. Jag kom precis hem ifrån andreas, sov där inatt o nu ska jag hoppa in i duschen sen åka till mitt kära jobb... det är sista dagen idag för mig, ska jag skratta eller gråta? thihi :) Nerå. Jag är glad att det är över. Igår var iallafall jag, andreas o maja först på stan. Sedan åt vi på sub way o åkte iväg till emil o var med han hela kvällen =D Tyvärr var inte leif hemma, det blev såklart en stor besvikelse.. 8-) hehe! Nu är jag sjuk igen, inte så värst roligt eftersom jag ska på träningsläger i helgen. Jag ska inte träna om jag känner mig dålig, så det blir väl mest bara att umgås o försöka ha roligt! Nu måste jag skynda mig, puss!!


Du är så underbar. Bara du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0