stanrunda

kom hem från stan för ett tag sedan. jag o wilma åkte in vid 11 tiden, gick runt o shoppade lite sen gick vi o käkade. andreas o gabbe kom o hälsade på en sväng, så jag fick pussa lite på min snygging innan vi gick vidare. jag handlade massa saker till rummet medan wilma köpte lite smycken. det höll på att bli slagsmål mellan mig o min lilla sötnos när hon utbrast något på en affär och började skratta,

jag: vad menar du?
wilma: Men ofta du och andreas kommer vara tillsammans tio år? Jag var tillsammans med en kille i tre dagar, då trodde jag att det skulle hålla flera veckor.

Hon idiotförklarade mig och tyckte att det var precis samma sak ;) hon är för den som inte vet sju år! sedan satte vi oss på coffee house o jag drack en soft ice drink som vanligt, finns inge godare. nu ska jag byta om o sticka på träningen, efter träningen åker jag till andreas o sover där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0