stockholm here we come

Precis packat det sista, ska sova vilken sekund som helst eftersom vi åker tidigt imorgon bitti. Idag har det varit en riktigt skön slapp dag, en sån som man behöver då o då =D Jag har umgåtts med min familj på dyket, övningskört med pappa o till o med vågat mig ut i bommen och trafikljusen, snart är jag ute på motorvägen o stadstrafiken (H) Sedan på kvällskvisten åkte jag ut med carrou till min båt, vi hade picknik med både det ena o det andra o massa tjejsnack. Jag älskar att vara med henne, kan verkligen vara sig själv o prata om allt o så har det varit i alla år :) Nu har jag packat, jag har nog packat för flera veckor antar jag, det brukar bli så. Eller när vi skulle till cypern hade maja typ tio gånger mer packning än mig, då kände man sig duktig =D Jag tror dock inte det blir så nu, att andreas har tio gånger mer packning än mig alltså ^_^ hihi. Vi kommer ha det så kul, jag och min gospropp! Vi ska bo i Nacka, i ett stort hus hos min farbror o faster som inte är hemma :) NICE! nu ska jag sussa, önska mig en trevlig resa:o kommer hem på torsdag kväll/natt. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0