svenska cupen

Idag har det varit en lång dag. Jag har jobbat, varit på ikea o shoppat, varit hemma hos andreas, sett på gif match, gjort om helt på mitt rum men ändå hunnit med massa andra saker ikväll. Jag har det lite mysigare på mitt rum nu, min inredare till låtsasyster fixade =D eller.. hon gjorde de mesta iaf! thank you for that mathilda. nu kom jag precis ur duschen, var ju tvungen att göra mig fräsch eftersom att min säng är som ny! den ser iallafall ny ut :) giffarna förlorade förut mot ifk göteborg, det var ju lite tråkigt men spelar inte sån stor roll eftersom det var svenska cupen. Nu ska jag sova, imorgon behöver jag inte stiga upp så tidigt o det är riktigt skönt! Jag ska bara upp, äta något, övningsköra med pappsen för andra gången i mitt liv. Det gick faktiskt bra =D enda tills han sa "jag är faktiskt förvånad för hur bra det går", efter det fick jag hundra motorstopp o resten vill ni nog inte veta ^_^ ne men det gick bra ändå, körde nån mil på riktig väg (endast raksträcka ofc) he-he. ja iallafall, efter det så ska jag jobba för kanske sista gången i år. sorgligt, eller inte =D men jag vill tjäna meeeer pengar. fast jag kommer få rätt bra ändå =) jag återkommer väl någonting imorgon, kanske. annars kan jag säga att jag kommer tillbringa min helg med min pojk, imorgon blir det mys, på lördag blir det först en båttur sedan ska jag på lagfest en sväng. nu ska jag sussa.

höll på att glömma. jag fick ett samtal förut ifrån en tjej som sa att jag kommit med i lokala fotbollsgymnasiet :) (det innebär bara att jag kommer träna nån gång i veckan med de på skoltid) jättemånga har nämligen trott att jag måste gå om ettan i gymnasiet då, men så är det icke! det var ju lite roligt :)



jag älskar min man

Kommentarer
Postat av: adam

grattis:-)

2008-07-11 @ 00:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0