skatan

Igår vaknade jag hos min snygging, han hade åkt iväg på jobbet så jag drog vidare hem till mig o la mig ute i solen. Det är så skönt väder nu, blir på sånt bra humör =D Runt sex tiden kom andreas o hans familj o hämtade upp mig, också åkte vi vidare till skatan o åt middag där. Solen sken fortfarande o det var riktigt varmt =D Jag åt fläsknoisette med potatis o gosaker, sedan till efterätt jordgubbar o glass. Eftersom jag är jordgubbsproffs vid de här laget kände jag direkt att de där jordgubbarna var ofräscha o frysta :o Men det var gott ändå faktiskt =D Åkte därifrån till armsjön, sedan runt elva tiden kom jag o andreas hem till mig. Då åkte vi till båten, tände ljus där o gosade.. Det var riktigt mysigt, sedan åkte vi hem o sov. Idag var vi på berga o solade, sedan har vi bara tagit de lugnt o varit barnvakt. Nu ligger både wilmis o andreas o sover,  och det ska jag snart också göra.

Känns inte roligt det här med Lustig. Killen jag följt varje match, många bortamatcher, som jag pratat med o avgudat i flera år.. Nu ska han sticka till rosenborg :( Han är ju absolut för bra för giffarna, men jag vill inte att han ska sticka. Han kommer inte spela någon mer hemma vilket betyder att han aldrig mer kommer stå där o vinka till mig efter matcherna som han gjort sen han började...Får väl nöja mig med att kolla på hans tröja som hänger så fint på min vägg, otvättad o svettig ;) haha. Hoppas iaf det går bra för han i rosenborg, he's worth it.

På måndag åker jag o älskling till stockholm, det ska bli så skönt o roligt! Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0