6 månader

Sitter hemma hos andreas nu, och tänkte fördriva tiden med ett litet blogginlägg.. min karl är nämligen på träning, så han lämnade mig här IGEN efter att ha jobbat hela dagen. Jag har iallafall varit på tranviken idag tillsammans med andreas syster o far, och emelies kompisar. Det har varit riktigt varmt och skönt så vi har bara slappat där med glassar o volleyboll! =D vi utklassade ett pojkgäng på 10 bast, stackarna. När vi kom hem hade andreas nyss kommit hem, eftersom han klev upp 6 imorse så var han helt slut. Så han sov mest, kul kille:o tur han slutar jobbar imorgon.. apropå imorgon, jag och andreas har varit tillsammans ett halvår :) det blir käk på skatan sedan får jag se vad vi hittar på, något riktigt mysigt ska det bli iallafall.  nu kommer min gos snart hem =D puss


Kommentarer
Postat av: lotttt

grattis! gud vad roligt för er =)

2008-07-25 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0