bu för sverige

Jag passar på att sätta mig här medan andreas rasmus o erik är ute o spelar golf, jag hatar golf ^_^ igår var det en mysig dag, började med att jag vaknade o promenixade till bussen, det tar inte faktiskt så lång tid som jag tror det ska ta, går på runt en kvart o jag blir lika förvånad varje gång.. åkte in o träffade maja en sväng, sedan andreas. vi åkte hem till honom, på kvällen lagade vi mat med hans syster. grillad kyckling, potatisgratäng o massa annat gott, det var riktigt smarrigt =D till efterätt blev det såklart jordgubbar! riktigt stora o röda var de =D yummie. sedan tog vi det lugnt o smälte maten ett tag sedan åkte vi in till stan med hanna, bussen kom aldrig så vi hann med att leka show o hela kittet, ja ni förstår nog inte men det var roligt. det var nog min o andreas hemmagjorda soft ice drink med flera red bull som gjorde vårat humör! sedan åkte vi hem, såg lite på sunes sommar sen sov vi. idag har vi ätit kinamat, men vi var inge hungrig så vi har typ all mat kvar. vi har också sett på sverige matchen med lite folk, den var bra i stort sett men blev sämst sen o ni förstår nog varför. men för er som inte vet så gjorde spanien mål på övertid, så sverige förlorade. SUG! nu ska jag o grabbarna dra på en prommis, sover här inatt med. imorgon är det match, mot selånger.. jag hoppas verkligen vi vinner, och att det går bra för mig, jag skulle behöva en lyftning i självförtroendet på plan känner jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0