burned

i fredags efter att jag duschat av mig skogen, sotet och alla kvistar som nästan stod ut genom öronen, så åkte jag in till stan o träffade carrou. vi åkte på birsta, gick runt där o jag köpte en jättesöt kjol :) vi shoppade, fikade och hade det riktigt trevligt! Sedan åkte jag hem, efter en timme ungefär kom andreas, honom hade jag saknat riktigt mycket. vi åt, sedan tog vi det bara lugnt hela kvällen o somnade i rätt bra tid =) igår åkte vi in till stan vid lunchtid, satt vid ån i solen o sedan var vi hos honom ett tag o åt jättegott, sedan tog vi en cykeltur och träffade rasmus och var med honom i haga. före tolv någongång kom vi hem, åt ben&jerrys, såg film o gick vi och la oss! idag klev vi upp runt tio, åt frukost och sedan åkte han iväg på samling. jag satt ute i solen lite sedan såg jag matchen, joel kom ner och såg den med mig. den pysen har flyttat så han bor ÄNNU närmare mig =D roligt! de förlorade tyvärr men jag fick iallafall se min babe in action! höhö. sedan åkte vi hem till honom, satt i solen o fikade sedan spelade vi lite fotboll. det blev mycket sol idag, jag är en kräfta ^_^ jag kom hem för ett tag sedan, har nyss ätit grillat kött o massa grejer till, hur gott som helst! ikväll ska jag skriva uppsats, packa o göra lite såna tråkiga saker.

nu är det äntligen inne på rätt månad. snart är det skolavslutning, snart åker jag o maja till cypern, o sommarlovet kommer nog bli helt underbart :') hoppas jag!

image472
jag har världens finaste pojkvän
080125
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0