deprimerad 7 åring

Jag kom precis hem från andreas, jättetidigt jag vet men han åkte till gävle på bortamatch tidigt imorse så jag var duktig o pallrade mig upp i tid jag med. jag hatar det här vädret, det slutar aldrig regna. och nej jag tänker inte ens vara lite glad för regnet att det "är bra för naturen" usch, jag hatar det! men jag behöver bara lida av det ett tag till, lite mer än 4 dagar.. DE È NICE! jag var bara tvungen att skriva för måste skriva ner en sak min lillasyster sa nyss när hon skulle berätta att hennes kompis blev hemmasjuk o åkte hem inatt "Jag blev arg, ledsen, irriterad och deprimerad". Den lilla ungen är 7 bast o beter sig som hon är dubbelt så gammal, ibland iallafall 8-) Hon sa även att hela hennes helg blev förstörd. Det här ska jag nog gå tillbaks o visa henne när hon vuxit på sig lite, då kommer hon skratta lika mycket som jag gjorde =D nu ska jag sova lite tänkte jag, peppa inför matchen!


här är min lilla prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Wilman :)

Jag skrattar inte! Bara flinar...

2009-12-29 @ 19:21:59
URL: http://www.nogg.se/wimlanjonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0