förberedelser

Dagen igår var minst sagt slö, den var det iallafall till runt 5 tiden då jag stack på träningen. men eftersom träningen också var slö, så var hela dagen slö! =D skönt. åkte hem o duschade sen åkte jag vidare till min älskling, var där men åkte hem runt halv tolv eftersom han skulle upp o jobba tidigt idag. Idag har jag först varit med min hanna på stan. Vi satt på charm o fikade o gick runt o kikade :) Sedan träffade jag maja, vi gick på stan en runda o tog oss en macka på subway sedan var vi hos henne, gick vidare till clas ohlson o köpte en adapter som vi bara måste ha med oss i cypern, annars kommer vi inte kunna ladda mobilen eller något o hur ska jag då få tag på andreas? Ne, jag kommer helt enkelt inte överleva utan mobilen i Cypern.. Töntigt va? Sedan var vi hemma här ett tag o planerade, åkte ner till stan o jag träffade andreas o vi satt på waynes o fikade :) åkte hem till honom o gosade sen åkte jag hem. Ska sova snart! Jag har fullt upp varje sekund innan vi åker känns de som, imorgon ska jag åka in till stan med mamma o växla pengar o så, sedan ska jag träffa pappa o äta o sedan gå på övningkörnings sak som håller på i 4 timmar ^_^ roligt. Sedan ska jag åka till armsjön till andreas farmor o farfars stuga, det kommer bli jättemysigt. Andreas hade planerat att göra det som en överasskning men det går alltid att luska ur honom saker =D Får väl se vad vi hittar på där, verkar som att andreas har nå planer.. DU ÄR KÄRLEK

På torsdag natt åker vi.
Nu ska jag sova. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0