moving at the speed of light into eternity

Vi vann matchen, överlägset flickor! Själv så fick jag "pingislunga" efter varje rusch, jag hade inte värmt upp tillräckligt o det märktes klart o tydligt ^_^ fick iallafall springa av mig, lite! Ikväll har jag haft en mysig kväll med carrou, vi har ätit gosaker o sett på "the number 23", jag har sett den förr men eftersom jag har världens sämsta film-minne så kom jag inte ihåg någonting av den =D det var ju tur, den var bra. jag älskar jim carrey, han är grym! fast det var lite ovant att se han i läskiga filmer, han ska vara i komedier så är det bara. nu försöker jag ivrigt få tag på min pojkvän som sover, men det går inte så bra. JO, nu ringer han så nu har jag inte tid med detta längre :)

grunden till svartsjuka är att förlora nån man verkligen älskar


Kommentarer
Postat av: sanna

jaaa älskling :| exorcisten den är fan inge bra för livet. JAG SAKNAR DIG! <3 och gud vilken fin bild

2008-06-16 @ 18:29:30
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0