grillmys

Jag har haft en riktigt härlig helg, helt underbar har den varit =D I fredags kom andreas o matte o hämtade mig i bommen, vi åkte till deras mormor o morfars stuga o var där hela dagen i solen, grillade o fick träffa världens sötaste bäbis =D tänk om man hade en sån liten plutt ^_^ aja, om några år så! höhö. Sedan åkte vi hem före 21 någongång, hem till mig en sväng sen vidare till andreas. vi var bara där hemma o tog det lugnt, slog på peter pan men jag o andreas kan verkligen inte se på film, ögonen åker bara igen o det slutar ALLTID med att vi slår av den när det inte ens gått halva.

när vi vaknade igår klev vi upp, städade iordning lite, åt o sedan tog vi en dusch o drog sedan ner till frasses o åt lite =D sedan gjorde vi fruktsallad o dukade o förberedde inför kvällen, före 18 någongång åkte vi ner till citygross o mötte ewe sanna amanda tessan och emma! vi köpte lite tillbehör o sånt till grillningen, sedan kom rasmus matte och per också hem till andreas. vi åt ute i det sköna vädret, satt ute på andreas veranda. Senare mot kvällen blev det singstar, gitarrspelande o annat roligt, vi drog ner till crousingen före 12 någongång men det var inte så roligt så jag o andreas åkte hem, städade undan sedan la vi oss. Riktigt lyckad kväll! Imorse åkte han rätt tidigt på samling till match, klockan ett började den, de vann och andreas gjorde det avgörande målet trots att han var back, han är så duktig min älskling =D jag blev så stolt! var hemma hos honom o gosade sen åkte jag hem, har ätit, packat lite o nu ska jag sätta igång med pluggning, har prov imorgon. sista provet för denna termin =D så skönt! hur underbart ska det inte bli med sommarlov :') snart är det torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0