hej då sverige

Igår efter den jobbiga kursen på trafikskolan fick jag skjuts till andreas stuga i armsjön. Vi åt grillat, såg den misslyckade fotbollen och hade det jättemysigt =) senare på kvällen gick vi en promenad till stranden, sedan ner till piren precis vid deras stuga, där hade andreas tänt ljus o det var hur mysigt som helst.. Vi la oss i en av de små söta stugorna, kändes lite jobbigt att jag inte kommer få sova o hålla om honom sådär på en vecka. Imorse klev jag upp, väckte andreas en stund senare o han tog sig ett dopp i det kalla vattnet, jag var för feg =D sedan har jag jobbat hela dagen, sålt jordgubbar i kvissle 10 timmar :o jobbigt, men pengar får man ju. Ska nog få jobba där lite mer i sommar, perfekt för min ekonomi. Nu håller jag på o packar, om lite mindre än två timmar ska vi ner på navet o åka buss till arlanda. flyget går tidigt imorgon bitti, äntligen kommer vi.. älskade cypern! jag tror vi kommer få det jättebra :) det är över 30 grader där, så ha det så roligt här hemma allihop ;) CIAO SWEDEN


mitt hjärta skriker redan
av saknad.
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Antigon

ha det så bra därnere! :=

2008-06-27 @ 23:21:53
URL: http://antigons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0