here comes the sun

Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjort de senaste dagarna, vet bara att jag mest varit med andreas o varit ute i solen och haft det skönt:) har varit grymt härligt väder! jag har fått betyg i massa ämnen också. är rätt nöjd med de allihop =D

bollspel: VG
italienska: VG (efter att jag gjorde om provet igår o fick VG på det)
idrott o hälsa: VG
samhälle: VG
matte A: VG


de är väl de flesta jag fått reda på, en massa vg:n ;) känner inte att jag varken kan eller orkar slita för ett mvg i något av de ämnena så jag är riktigt nöjd. jag har precis varit o tränat, det var slitsamt i värmen men vi körde inte så hårt som tur var =D snart ska jag åka till andreas mormors stuga, som ligger långt in i njurunda, bada o sola! =D sedan blir jag nog hos honom hela helgen. imorgon kommer massa flickor dit,  sanna emma ewe amanda o tessan tror jag det blir, och några av andreas kompisar blir det nog också, vi ska grilla o ha det mysigt hemma hos min älskling! :)

det är 2 veckor till cypern nu. det pirrar i magen av längtan, jag älskar verkligen cypern! det känns inte som jag ska utomlands, det känns som jag ska hem =D hö-hö inte riktigt kanske, men jag längtar, o det gör maja minst lika mycket.. vi kommer ha så roligt! som sagt, nu ska jag snart till andreas stuga så nu har jag inte tid att skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0