jobb

Igår blev det först kinamat o tårta för att mamma fyllt år, andreas kom och vi såg em-finalen, rätt lag vann helt klart. jag hejade helhjärtat på spanien =D så jag var den enda lyckliga i soffan eftersom min kära mor o pojkvän hejade på tyskland. jag o andreas åkte hem till mig i njurunda, tog det bara lugnt eftersom jag hade feber (tror jag, kändes verkligen som så) och var jätterisig. han klev upp med mig halv sju imorse, vi hoppade in i duschen sen åkte vi till kvissle o sålde jordgubbar i mer än sju timmar. han hjälpte mig hela dagen eftersom jag var så hängig, hur gullig får man bli. jag hade inte klarat det utan honom! oj vad jag blev djup nu ;) kom hem för ett tag sedan, ska bara kurera mig ikväll så jag inte blir ännu sjukare. jag ska nämligen jobba hela veckan, och JA på gatufesten också.. fast bara till runt åtta torsdag o fredag, så jag åker in efter det =D

det är konstigt att alla i min o majas "umgängeskrets" i cypern blivit sjuka de med :o maja har halsfluss, svenskarna vi var med har typ också de OCH norskarna med. Det är sjukt :o och nej, vi pussades inte o hade ingen närkontakt alls inte jag iallafall med någon såklart. och nu har jag kommit hem o redan hunnit smitta både mamma och andreas, jag känner mig som en hemsk människa! Huhu ^_^

Inte förrän NU har jag bytt bort några foton jag hade på min vägg, jag hade massa kort på en person jag inte alls umgås med längre. Jag trodde väl trots allt att hon kanske skulle bli en trevlig människa igen, men icke. Nu sitter min pojkvän på min vägg, och det är så mycket bättre så :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0