memories

skön dag idag, tog sovmorgon o skippade idrotten för jag har ont i halsen o orkade inte riktigt bada för det är lite småkyligt ^_^ åkte in o hade naturprov sedan slutade vi, great! det gick riktigt bra, tror jag fick rätt på de flesta iaf, och då var de ju bara 5 minifrågor då men. sedan gick jag o emma ner på stan en sväng, när hon skulle gå till bussen gick jag upp till maja. haha den lilla filuren =D hon kommer få magrutor av allt skratt under tiden i cypern, för hon skrattar åt minsta lilla rörelse jag gör :o hihi! gick ner o träffade andreas, han bjöd på glass på torget så vi satt där ett bra tag sedan åkte jag hem innan träningen, och nu kom jag precis hem därifrån. nu är allt klart i skolan, inga prov kvar eller inlämningsuppgifter THANK GOD! det ska bli så skönt med sommarlov, fast jag känner mig inte sådär "söndersliten" som man brukar känna sig efter att ha jobbat stenhårt ett helt år varje lektion, jag menar det har ju knappast vi gjort i år 8-) har varit väldigt slappt, men det är ju sköööönt! =D imorgon har jag en fullbokad dag. ska först in en snabbis på svenskan runt 11 tiden, sedan ska jag ner på stan o äta lunch med sanna, min gois! efter det ska jag träffa hanna, älskade hanna som jag saknar så mycket så jag skakar! =D sedan ska jag vara med andreas, vi ska till hans moster för hon fyller år också ska vi väl förmodligen se Sverige matchen också tror jag! Sedan sover jag där, är ledig på onsdag jag! Sedan är det skolavslutning på Torsdag. Börjar tänka tillbaks på förra skolavslutningen, det var en dag med mycket skratt o mycket tårar :') vi hade det bra roligt ändå..


nu är det nästan ett helt år sedan skolavslutningen 9a1, världens bästa klass.. miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0