regn

igår efter skolan träffade jag hanna, vi åt på subway o hade mycket att prata om =D hon var lika fin som vanligt, men ännu finare nu efter att tagit ut sin tandställning o dessutom varit hos frissan :o vilken babe! jag var hos maja nån timme o bara halvsov o lyssnade på regnet, sedan kom andreas in, det var brutalt regnit ute så min lilla plutt var helt dyngsur när han kom in till stan! åkte hem till honom, sedan vidare till hans moster o åt o såg fotbollen =D GRYMT sverige, wie! dock missade jag båda målen 8-) såg de iaf i efterhand. Idag har jag varit på stan hela dagen, först med maja, sedan med jenny o sen till sist med mamma. alltid bra att gå på stan med henne, fick massa saker =D blandannat en korallfärgad body som jag ska ha på mig imorgon på skolavslutningen tillsammans med en kjol jag lånad av maja. duger nog! nu kommer andreas till mig, vi ska sova tillsammans inatt med, och resten av sommarlovet lär det bli =D I LOVE HIM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig bild

2008-06-11 @ 19:34:52
Postat av: Anonym

ni är så fina tillsammans.

2008-06-12 @ 16:11:34
Postat av: emily

varför skriver ni anonymt när ni skriver gulliga saker? :o tack så mycket:)

2008-06-13 @ 00:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0