skolavslutning

Igår var det skolavslutning, fixade mig o åkte in till skolan med andreas. Han gick upp till sin skola o jag till min skolavslutning där jag träffade Hanna. Satt i aulan på åkersvik en stund sedan var det äntligen sommarlov, konstig känsla jämfört med förra året eftersom då var man helt slutkörd, lycklig men ledsen på samma gång. Nu kändes det ingenting alls, inte ens glad var man :o Sjukt. Men såklart är det grymt härligt med sommarlov =D gick på stan med tessan ett tag, sedan träffade jag andreas. runt tre tiden åkte jag hem, sov lite sedan vidare på träning. Vi var 5 personer där eftersom de flesta inte gick för att det var skolavslutning o så, men jag tänkte att jag skulle vara lite duktig för en gångs skull :) var en lugn o rolig träning, yippie! Sen åkte jag hem, duschade o gjorde mig klar o vidare in till stan för att träffa hanna, olivia o andra goa flickor =D vi åkte till granloholm på en fest, mycket trevligt folk :) åkte in till ån runt elva, fick skjuts i en "sgf" bil, haha.. det gick inte sakta :| hua. var inne vid ån o träffade ännu bättre folk, vissa som man saknat o inte träffat på hundra år. det var roligt! så de blev kramkalas en stund där sedan åkte jag hem runt halv ett, då la jag mig i sängen med tre filtar, täcken, tjockstrumpor, tjocktröja o mjukisbyxor.. Ja, jag frös!

Nu har jag precis vaknat, ska in o träffa andreas om nån timme o vara hos han i helgen :) Han är ensam så vi ska väl bara mysa o ha det roligt. Ikväll ska jag inte vara lika duktig längre, jag ska icke träna, ingen ork. Jag ska bara njuuuta av att sommarlovet ha börjat, jag tror det kommer bli ett jättebra lov! cypern, gatufesten, andreas o massa vänner! Kan inte bli bättre:) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0