sommardag

ännu en härlig solig dag, jag älskar det! började dagen med idrott, amerikansk fotboll hade vi. roligast var emmas vurpor i måsskit och annat mysigt i gräset, haha! sedan hade vi lunch, jag har aldrig ätit så mycket skolmat i hela mitt liv, det var ju inte direkt supergott men jag var hur hungrig som helst så jag tryckte i mig biff efter biff :o tog till o med från tessans tallrik, och emmas. he-he! =D sedan hade vi ingen matte eller natur, så jag gick ner mot stan o var hemma hos maja i nån timme under min håltimme, vi snackade cypern o jag åt upp hennes kladdkaks-smet, tur var väl det eftersom man fick en ynka liten chokladboll på italienska-fikat ^_^ livia sa att hon skulle baka chokladbollar, muffins o bullar. mums tänkte jag o mia, då kommer vi dit o hon säger att vi får ta en till o börja med, sedan var allt slut, snålaste fikat jag varit med om *sur! sedan åkte jag hem, sov, åkte o tränade, hem o slappade o har ätit jättegod nygrillad kyckling, melon, majskolv o sånt gott =D riktig sommarmat! det fattades bara jordgubbar, det ska ätas snart! imorgon har jag ingen träning, så jag ska uttnyttja dagen riktigt hade jag tänkt, ska sitta vid ån med nån, vem vet jag inte riktigt än eftersom jag nog får diss av andreas eftersom den pysen har träning, får se om jag har någon gullig liten vän som vill hänka på mig =D verkar som maja är på! go natt med er :)

image474

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0