superstar

Har egentligen inte tid att skriva, men var sugen på att dra till med ett litet inlägg ;) främst vill jag skriva om min underbara pojkvän som hjälpt mig igenom en riktig jobbig naturuppgift (h) han håller på o hjälper mig nu och det är jag riktigt tacksam för =D wei! sitter o smaskar i mig vaniljyogurt som blivit min nya passion, tänk det med jordgubbar till sommarn :| jag har faktiskt inte ätit nå jordgubbar i år, kanske någon enstaka. Men snart blire =D Jag har jätteont på mina armar och mitt ansikte, jag är bränd =/ Men det är väl bra att jag tar brännan nu så det inte behöver bli så brutalt i cypern, jaja nog om det :) imorgon blir det skola, rätt lugn dag tror jag det blir.. idrott första lektionen och då ska vi ha nå lugnt tror jag, typ crocket eller nån sån där konstig "sport" eller vad man ska kalla det ^_^ sedan har vi matte, natur o eftersom vi inte har något att göra inom matten (men kanske inom naturen) så blir de rätt skönt. sedan är det fika på italienskan, skönt att den skiten är över, blir samhälle B för mig next year. har träning på kvällen imorgon, sedan ska jag bara slappa! nu ska jag snart sova tror jag.

image473
snart bygger jag ett mini flygplan o åker o hämtar
hem dig, där du hör hemma... hos mig! =D love

Kommentarer
Postat av: Hanna

Darling jag vill hem till dig! Duu.. i sommar, så måste vi äta massor med jordgubbar ute i solen :D

2008-06-03 @ 15:07:34
Postat av: emily

Snart kommer du!!! :D Ja men absolut gumman =D

2008-06-03 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0