surprise

toppen dag har det varit idag, tänkte börja med att berätta om kvällen, det har varit riktigt roligt =D började med att jag pratade med andreas på msn, han skulle iväg på träning o vi beklagade oss över hur gärna vi ville träffas efter, men att det inte riktigt gick för vi hade så mycket att göra! men då kom jag på att jag skulle "överasska" honom. Så jag pratade med hans syster emelie, åkte dit medan han tränade, städade iordning på hans rum eftersom det var en enda röra, sedan satt jag o emelie o hade lite tjejsnack tills andreas kom hem, då sprang jag in i hans förråd på rummet, han gick ner till emelie o vi trodde han skulle komma in på rummet men de gjorde han inte, han gick upp igen. så då skrek emelie "men andreas, emily säger till mig på msn att du måste in nu.. det är bråttom" då hör man han grymtandes uppifrån "huh, det är de alltid." haha ;) ändå sprang han ner till datorn, såg att han skrev till mig då smög jag mig fram bakom han o sa något "Ja det var bråttom!" ALLTSÅ NI SKULLE SETT KARLNS MIN! jens o emelie såg den också som tur var utifrån, det är de roligaste jag sett i hela mitt liv. han bara satt där med öppen mun o såg ut som han sett ett spöke, o han fick inte fram ett ord xD hahaha. han hade verkligen inte förväntat sig de där =D där lyckades jag allt bra, det erkände till o med han som alltid ska vara bäst på allt ;) maha. han blev iallafall glad, huvudsaken de =D i love him! är nyss hemkommen därifrån.

på dagen idag var det först skola, mest drygt var det men efter skolan träffade jag andreas, o vi satt vid ån o åt mat. jättemysigt :) sen kom jag hem o åt jordgubbar med vaniljglass o grädde, mums! det finns fortfarande några kvar, de ska jag äta till frukost ;) jag förstår att ni blir avundsjuka. Det har varit en toppendag, nu ska jag äta en sån där "big baby pop" som mamma köpt till mig, hon ser mig fortfarande som hennes lilla bäbis.. hö-hö! god natt

image475

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0