svartsjuka

Det stod något på nån sida som fick mig att komma på hur mycket jag förändras på en sak. Jag har blivit en sån otroligt svartsjuk liten flicka. Jag blir svartsjuk för småsaker, det behöver inte vara nå stort alls, men jag blir svartsjuk som ett as för de ändå ^_^ jag har alltid tänkt att jag inte ska bli en sån där jobbig svartsjuk flickvän, men HERE I AM! jobbigare än någonsin, stackars andreas. hur står han ut med mig :o nu vet ni vart jag har min "akilles-häl", missbruka den inte :@ jag borde inte vara orolig, vi har det hur bra som helst, men bajs på er som gör mig svartsjuka, ni borde skjutas! näe, skärpning på den fronten emily.


Kommentarer
Postat av: lisa

det är ju jättenormalt med svartsjuka, även för smågrejer.. jag är precis likadan :P

2008-06-10 @ 00:52:34
Postat av: linnéa

haha a då är vi tre :b

2008-06-11 @ 12:46:33
URL: http://www.linneaf.bloggagratis.se
Postat av: emily

skönt att jag inte är ensam ;)

2008-06-11 @ 18:01:06
URL: http://eemily.blogg.se/
Postat av: Shangiis

fyra nu :D

2008-07-11 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0