hemma

Jag har inte haft tid att skriva sedan vi kom hem.. vi kom hem igår tre på natten, vi har haft det så underbart så jag vet inte vart jag ska börja. vi kom dit mitt på dagen förra fredagen, var bara vid poolen den dagen o gick sedan till vårat hotell vi bodde på sist o hälsade på, tyvärr var inte ratsin där.. det var synd, men vi träffs nog någon annangång. sedan flöt bara dagarna på, vi var vid nissi beach några dagar, världens finaste strand. brände mig som en dåre andra dagen så fick ligga med något över vissa delar av kroppen i några dagar ^_^ vi träffade några engelskmän som vi var med nån dag, george paul liam o steven. riktigt snälla! sedan träffade vi också några svenskar som bodde på vårat hotell som vi var med rätt mycket. de tyckte att jag var biff, o det var inge skämt heller :o vi var ute nästan varje kväll, vi var på både det ena o det andra stället. en kväll var vi på ett ställe som hette "castle", det hade fem olika riktigt stora rum där det spelades olika musik i varje rum. vi kom in gratis även fast det skulle ha kostat över 200 kr =D tur vi har kontakter, he-he. en annan kväll var vi först på grabbarna grus, en skandinavisk klubb som var hur rolig som helst. där träffade vi ett par norskar som hette espen o christian. sedan gick vi därifrån till ett skumdisco på "blue moon bar", var där nån timme sedan gick vi hem dyngsura därifrån.

Sista dagen fyllde mamma år, då var vi först på stranden o la på en sista bränna, sedan åt vi på restaurang o kvällen slutade inte förrän sex på morgonen. minst sagt kaos kväll, det hände så mycket saker x) blandannat att en ambulans fick komma till vårat hotell :o hemskt. och tusen saker till! vi hade det jättevarmt varje dag, runt 40 grader. vi drack drinkar från "burning pussy" till "green sperm", de hade så fina namn på drinkarna.. haha! vi åt mycket gott o var till o med duktiga o gick till gymmet några dagar, det gav resultat 8-) ne men man kände sig duktig iaf. en dag åkte jag o maja till paralimni, de sa i receptionen att det skulle ta tio minuter med buss, så efter en o en halvtimme började svetten rinna o vi blev nervösa att vi var på väg långt ifrån verkligheten. men till sist gick det bra! vi hade det iaf otroligt underbart, o det finns miljoner till saker jag skulle kunna berätta. men det varken vill eller orkar jag.

igår jobbade jag först, sedan åkte jag till min älskling andreas. gissa om jag saknat honom ;| jag har pratat om honom hela tiden. fick ett jättefint halsband, på våran 5 månaders dag :') Nu är både jag o maja jättesjuka, vet inte om det var air conditionen eller om det var nån dumming på planet eller nån som smittat oss ^_^ sjuka är vi iaf. ikväll ska mamma firas sedan kommer andreas hit. PS, jag är brunare än honom o det erkände han till o med! YEAH.

Jag vill tillbaks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0