2 månader

igår klev jag upp rätt tidigt, åt lite o sen kom andreas o hans föräldrar o hämtade mig o vi åkte till armsjön till hans farmor o farfars söta stuga, eller ska man kanske säga stugor, det var flera stycken =D vi var där hela dagen, var ute på isen o busade o promenerade, satt i solen och sådär. andreas lyckorus kom på slutet då han fick ett påskägg av sin farmor, med en rosa tupp som satt i en rosa helikopter som man kunde hänga upp =D haha xD sedan skulle han på träning o jag fick skjuts hem. runt 7 tiden åkte jag hem till honom, vi såg lite hockey men det var tråkigt så vi hoppade in i duschen sen tog vi det bara lugnt :) och jag somnade runt 23 :o haha, sjukt tidigt men skönt var det =D imorse klev vi upp, jag gjorde mig klar sen gav jag mig ut i snövädret o träffade maja på stan, kom hem därifrån för ett tag sedan. nu har jag träning om några timmar, är fortfarande förkyld men ska träna lite lätt iallafall. sen kommer nog majsan hit tror jag ;)

image378
2 månaders kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0