då vet jag!

igår var det jättemysigt på bion :) vi träffade carrou o hennes kompisar en sväng, vi såg samma film som de också. kommer inte ihåg vad filmen hette, den var inget att lägga på minnet om man säger så ;) eller den var ju ganska bra, men kort var den :o sedan tog vi bussen hem var för sig :( idag klev jag upp, träffade jennifer ewe o emma i stan, vi gick på norrporten arena o såg ifk-gif. älsklings andreas var jätteduktig :) träffade petter där o satt o snackade med honom, yeah min saknade vän! efter matchen åkte jag o andreas hem till honom. där var det middag o grejer så emil o hans family o massa fler kom dit =D nu sitter jag här, nyss sett  melodifestivalen o snart kommer andreas o rasmus (en henriksson, petters kusse) hit, vi ska se på film o så tror jag väl :) gos.

och förresten. haha, där gick verkligen gränsen på hur falsk o löjlig man får vara! xd verkligen roligt hur mycket saker man får höra från olika håll! (y) CIAO

image347


Kommentarer
Postat av: Sofia

vem äre som är så falsk? ;D

2008-03-03 @ 17:32:26
Postat av: emily

vem är du?

2008-03-03 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0