efter ett underbart lov

har varit en riktigt bra dag idag faktiskt. började med att jag träffade hanna, hade lite teori på idrotten sen hade vi matte och no. fick igen matteprovet, det fick jag vg på :o jag är en riktig liten rackare på matte nu jag. sedan fick vi igen hemprovet på naturkunskapen, det fick jag mvg på ;) helt sjukt, och det är ju tack vare andreas kan jag ju lova! =D wei. så det blev jag nöjd över! på lunchen gick jag o hanna ner på waynes coffee o tog en latte o gosaker, den gav  mig energi så jag jobbade som en dåre på matten (jag har t.o.m bildbevis på att jag var klar före alla girls med matteuppgifterna vi skulle göra) 8-| och det är inte ofta kan jag lova. gick lite segare på naturen dock! sedan hade vi språk, då var jag nära på ett anfall på det dumma dataprogrammet plus att det fanns en riktig ironisk person där inne, som även är våran lärare hon kollar hela tiden på mig o mia som om vi är totalt puckade (fast det är vi kanske när vi är tillsammans), men på andra dessutom. jag o mia hade det iallafall skoj o sjöng in låtar o grejer som vanligt på det fula språklabbet ;) läraren tycker att jag är en riktig "busgumma", jag fick skulden fast det är mia som lattjar på ^-^ hihi. efter skolan fick jag som tur var pussa på andreas också, blev en mysig stund på navet för första gången i mitt liv 8-) sedan åkte jag hem, åkte på träning runt halv sju o kom hem två timmar senare. vi sprang hela 8 kilometer, om inte mer. runt runt runt på sjukhuset, förstår inte att jag orkade, men det var ju dåligt skönt efteråt nu känner jag mig duktig. men nu är jag trött, nu ska jag sova! natti

image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0