even the wrong words seem to rhyme

nu har jag gjort om bloggen lite igen i brist på annat, har verkligen inte haft någoting alls att göra på datorn den senaste timmen så då fixade jag ihop något fort bara! =D waha. var en riktigt god påskmiddag förut, oxfilé o massa annat gott som satte sig finfint i min mage. när jag kom hem därifrån spelade jag o wilma eyetoy, spela aldrig det! hua vilka ilskna miner o ord det blev under den lilla stunden, det är ju hur bökigt som helst o sen började allt helt plötsligt om från början när man slitit o sprungit framför den där löjliga webcameran man har till, och hoppat över höga hopp, då har allt det slitet varit i onödan! ;) haha. efter mycket gnäll valde därför jag o wilma att köra singstar istället, mycket bättre o roligare om man jämför med eyetoy blä. nu ska jag hoppa i säng, imorgon ska jag med min andreas till hans farmor o farfars stuga! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design. kan du göra en åt mej?

2008-03-24 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0