hårproblem

ibland blir jag så arg på mig själv. nu vill jag bli blond igen, inte som jag var förut, för då var det mest gult- utan BLOND vill jag bli. jag blir ju aldrig nöjd, hua! fast jag vill inte ha det jätteblont, utan en fin blond färg! eftersom jag färgade mitt hår rätt många gånger när jag skulle få det brunt, så kommer det nog bli rätt svårt för mig även fast blont är min riktiga hårfärg. så jag ska ta det steg för steg nu har jag bestämt, färga det lite ljusare brunt om ett tag sedan blir det nyanser närmare blont o förhoppningsvis till sommaren ska det vara som jag vill, för då bleks det ju dessutom av solen! nu är det ju så också att jag har en pojkvän som också vill se mig i blont eftersom han inte gjort det än förutom på bild, så man påverkas ju lite av det också! ;) aja, får se hur jag gör! stora problem man har8-) höhö.

Vilken färg tycker du jag ska ha? =D

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaedu emilygumman, du är snygg i allt! men det att det är lite roligare och snyggare att vara blond till sommaren! :D

2008-03-11 @ 20:29:14
URL: http://hwestrin.blogg.se/
Postat av: rosanna

hm, gud va svårt.. du är lika fin i båda! men samtidigt skönt med lite ljusare till sommarn:) gör som du själv tycker:D

2008-03-11 @ 20:29:59
URL: http://rosannascharin.blogg.se
Postat av: Jennifer

ganska svårt och säga... men jag tycker du är fin i båda :D men som vi snackade om för ett tag sen att det är fint och va ljushårig till sommaren faktiskt :) man blir mer somrig liksom ;) men så som du har det nu är jätte fint de också:) därför är det svårt o säga för som sagt så är du fin i båda :)

2008-03-11 @ 21:34:53
Postat av: (

J'ai eu un rêve et tu l'étais. Tu es un rêve ma belle femme. C'est vrai. Je pense à toi tout le temps. Tu es ma seulement. Et tu es pour toute notre
vie.

2008-03-11 @ 23:08:56
Postat av: emily

men älskade andreas, du vet att jag inte kan franska :( översätt! :D

2008-03-11 @ 23:19:06
Postat av: linnéa

Du passar ju i både blondt och brunt!! Jag tycker du ska göra både ljusbruna och blonda slingor istället, fast om man frågar vilken hårfärg du har så ska man ändå säga att du har BLONDT hår med bruna slingor :D

2008-03-12 @ 15:38:03
Postat av: din sannaa

alltså jag vet inte vad jag tycker :D för jag verkligen älskar ditt bruna hår! men du är skit fin i blont också, och blont är faktiskt roligare till sommaren. fast dock tycker jag själv att det är dö snyggt när man har brunt hår och sen får man solblekta slingor =) gör som du vill hjärtat, allt blir fint på dig!

2008-03-12 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0