I learned the hard way, that they all say things you want to hear

andreas åkte hem för ett tag sedan. igår var det en jobbig träning, först sprang vi 4 km ungefär sedan körde vi rätt hård fys inomhus. kändes riktigt i kroppen efteråt hur slut man var! sedan var jag o andreas bara hemma hos mig o gosade. wilma kom som vanligt o skulle vara upp i oss, fulast var när pappa kom in o frågade "stör hon?" då var wilma snabb o svara "nej då det gör hon inte" alldeles som det var jag som var den oinbjudna gästen på mitt egna rum? lilla skitunge =D idag har vi bara tagit det lugnt som vanligt, men det är ju skönt det med :) nu är det snart möte med laget på gumsekullen, sedan är det träning, sen ikväll ska jag nog åka till jenny, ohyeah! :D

höll på att glömma en sak. idag fyller petter 17 år och ida 16 år. grattis ännu en gång till er mina älskade vänner! :)


image354image356image357
Now that I've tried to talk to you and make you understand
All you have to do is close your eyes
And just reach out your hands and touch me
Hold me close don't ever let me go
More than words is all I ever needed you to show
Then you wouldn't have to say that you love me
Cause I'd already know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0