långfredag

i onsdags träffade jag emma runt en halvtimme innan vi började, vi satt i fiket o kollade igenom vad vi skulle säga o sådär på föredraget. gick rätt bra för oss, elsie tyckte iallafall att vi var bra ;) sedan pallrade vi oss vidare till sporthallen, bytte om o hade klädsim. det var jobbigt, men roligt är det alltid att bada ändå =D sedan hade vi naturkunskaps prov, det gick faktiskt rätt bra det med så det blev en lyckad dag! efter skolan träffade jag elin, vi gick på stan en sväng sen åkte vi hem till henne :) sedan gick vi ut en sväng, osså tog jag bussen till stan som andreas redan satt på, också åkte vi hem till mig i njurunda o bara tog det lugnt o myste, sedan sov vi :) igår efter att han åkt hem fixade jag mig lite sedan åt vi jättegod middag här hemma, yummie! träffade carrou på ica, vi köpte massa gotta o åkte hem till mig o gjorde chokladsås också åt vi glass o varma hallon =D såg på film o pratade, vi somnade runt ett kanske :) nu har jag precis kommit ut ur duschen, ska snart till mormor o morfar o äta påskmiddag, sedan åker jag till andreas och sover där! jag älskar att ha lov, så skönt så det finns inte. enda som fattas nu är en varm sommar, ge mig!

image364
like a sister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0